Hylla liknande Ikeas Kallax/Expedit

LadyCovergirl

Trådstartare
Eftersom jag har en tendens att aldrig någonsin vilja ha exakt det som erbjuds så känner jag mig tvingad att fråga här.
Jag letar efter en hylla liknande Kallax/Expedit men jag vill helst ha 3*4 fack. (Vilket givetvis inte finns i sortimentet :mad: ) Någon som har något tips?

Eftersom jag har för mig att du bor i skåne, så tipsar jag om Silvan bygghandel. Kedjan fanns innan i Sverige också men bara i Danmark nu tror jag. Dom har tidigare haft hylla liknande Expedit (några cm mindre fack).

Utmärkt tips! Dock kostar det ju en del att åka över bron, trots bropass :crazy: Får fundera på det. Såg att det finns en butik vid Tårnby.

Silvan var det jag tänkte på, så du skulle slippa åka över till Danmark om dom inte hade det du sökte.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 162
Senast: Juli0a
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 340
Senast: lundsbo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 707

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka