Hylla i sadelkammare?

lady_vip

Trådstartare
Håller på att leta som bäst efter vilka hyllor som kan bli bäst att ha i sadelkammaren nu när den ska nyinredas.

Vad har ni för förvaring i era sadelkammare?

Sv: Hylla i sadelkammare?

Vi har ett Elfa-system. Längst ner är det 30 cm djupa hyllor, sen översta hyllplanet är 50 cm och funkar utmärkt för täcken. Mellan väggkonsollerna är det 60 cm, och sadlarna hänger under hyllsystemet. Lättöverskådligt för varje hästs prylar!

Har nog nån gammal bild att maila, om du pm:ar adressen.

Vi har IKEA:s Antonius trådhyllor (finns under klädförvaringssystem) på konsoler. Jättebra med trådhyllor tycker jag, blir luftigt och man ser vad som ligger på hyllorna. Finns massor av olika delar att komplettera med också typ klädstång, skohylla mm

Sist jag var inne på bil tema så hade de fått in svarta plast hyllsystem samt skåp.
Kikade lite extra på dem då även jag behöver inredining till min nya sadelkammare:laugh:
Tycker allt att de var prisvärda samt smidigt att man kan släpa ut dem och spola av dem!!:idea:

Vi har byggt egna hyllor på plats hela vägen upp till tak. Det är rätt högt i tak, 3,5 m så högst upp ligger sånt man inte använder dagligen... :laugh:

Hyllplanen är 60 cm djupa.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Platsbrist kan lätt bli ett problem i sadelkammaren. Matilda Trawén hittade en smart kroklösning för att kunna optimera förvaringen på...
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Hemmet Viktig omröstning! Köp av ny diskmaskin, Klassisk bestickkorg eller Modern bestickhylla? Jag som restaurangmänniska känner ju att det...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 311
Senast: Elendil
·
Hemmet Har problem med att verkstaden ofta blir belamrad fort. Mycket hamnar på golvet eller närmaste bänkyta och det är så enerverande...
Svar
3
· Visningar
224
Hemmet Nu har vi bott i huset i ett år! 😊🎂 Det har gått så fort och vi har ännu inte fått nån snits på det här med förvaring och organisering...
Svar
0
· Visningar
123

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Omröstningar