Sofie.S
Trådstartare
Jag och min man har länge velat pröva på husvagnssemester och köpte nyligen en mindre och äldre ”nybörjarvagn” - vi är ingen erfarenhet av husvagnar alls.
Vi kollade på några med längd 5,60 (utan drag) men kände att vi inte vågade oss på en sådan stor vagn som första köp. Därför köpte vi en mindre, som är 4,90m lång och 2,1m bred.
Vi är medvetna om att det kommer bli trångt, vi är två vuxna, två mindre barn (5 och 3,5 år) och en stor hund, 70 cm och väger 55 kg.
Vi hoppas att hunden ska tycka att det är okej att sova i husvagnen
Jag tänker att vi kommer vara ute eller i förtältet mest och bara sova i vagnen.
Men ni som är rutinerade campare med hund, hur och vart sover era hundar?
Några tips eller ”måste ha” när man campar med hund?
Vi har sett att folk sätter upp kompostgaller, det verkar ju för himla praktiskt!
Vi kollade på några med längd 5,60 (utan drag) men kände att vi inte vågade oss på en sådan stor vagn som första köp. Därför köpte vi en mindre, som är 4,90m lång och 2,1m bred.
Vi är medvetna om att det kommer bli trångt, vi är två vuxna, två mindre barn (5 och 3,5 år) och en stor hund, 70 cm och väger 55 kg.
Vi hoppas att hunden ska tycka att det är okej att sova i husvagnen
Jag tänker att vi kommer vara ute eller i förtältet mest och bara sova i vagnen.
Men ni som är rutinerade campare med hund, hur och vart sover era hundar?
Några tips eller ”måste ha” när man campar med hund?
Vi har sett att folk sätter upp kompostgaller, det verkar ju för himla praktiskt!