Jag har aldrig tänkt på luckan som något konstigt tycker att det är väldigt smidigt att den öppnas uppåt faktiskt!Ska prova en Artfex (small) som en kompis har. Är mest fundersam över luckan: blir man inte galen på att den öppnas "åt fel håll"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har aldrig tänkt på luckan som något konstigt tycker att det är väldigt smidigt att den öppnas uppåt faktiskt!Ska prova en Artfex (small) som en kompis har. Är mest fundersam över luckan: blir man inte galen på att den öppnas "åt fel håll"?
Första gångerna kanske, men sen vänjer man sig!Ska prova en Artfex (small) som en kompis har. Är mest fundersam över luckan: blir man inte galen på att den öppnas "åt fel håll"?
Jo! Jag blir tokig. Jag tycker det är gördrygt å få ut hundarna och få på koppel, armarna räcker ju inte in under luckan som hamnar typ i brösthöjd på mig. Hade funderingar på en sån bur men efter att ha samåkt x antal gånger med kompisen så känner jag näee..Ska prova en Artfex (small) som en kompis har. Är mest fundersam över luckan: blir man inte galen på att den öppnas "åt fel håll"?
Gissa hur kul det är att hitta bra bur till en corgi... Lång och låg. Det blir så mycket dött utrymme.
Gissa hur kul det är att hitta bra bur till en corgi... Lång och låg. Det blir så mycket dött utrymme.
Den här?
Rullar den inte ihop sig till en kanelbulle när den sover? Eller är den en limpa även i sömnen?
Det är en ruthomobil, ingen hummertinaHelt perfekt! Känner man plötsligt för att fiska hummer är det bara att riva ur den ur bilen och slänga i vattnet
Edit: Och givetvis ta ur hunden innan, jag tror inte lilla R uppskattar att vara hummerbete.
Det är en ruthomobil, ingen hummertina
Alltså. Vad skulle jag göra utan er?
Få vettiga och seriösa på frågor du ställer på Buke?Alltså. Vad skulle jag göra utan er?