Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad du tror och inbillar dig är för mig helt egalt faktiskt.
Det här är ett moment 22. När vi börjar välja partners till våra huskatter respektive på avelsmässiga grunder välja vilka som skall kastreras så tappar vi den fria genetiska basen som skiljer huskatten från de många genetiskt smala raskattspopulationerna. Samtidigt är jag medveten om att den semidomestisering som detta innebär samtidigt är ett djurskyddsproblem.Kunde du inte skriva under ditt vanliga nick??
Min katthona som inte springer omkring och parar sig hur som helst är kärnfrisk, hanen (som är utvald) är kärnfrisk och de små kommer att vara vaccinerade, vet.besiktade och chippade vid flytt när de är 12 veckor, så på dig själv..
Om mina katter skulle få springa omkring och para sig som de ville skulle jag nog ha betydligt fler kullar än 1 kull/1-2 år
Så fånigt att inte tordas skriva under vanligt nick, som jag är säker på är ett helt annat..
Kunde du inte skriva under ditt vanliga nick??
Min katthona som inte springer omkring och parar sig hur som helst är kärnfrisk, hanen (som är utvald) är kärnfrisk och de små kommer att vara vaccinerade, vet.besiktade och chippade vid flytt när de är 12 veckor, så på dig själv..
Om mina katter skulle få springa omkring och para sig som de ville skulle jag nog ha betydligt fler kullar än 1 kull/1-2 år
Så fånigt att inte tordas skriva under vanligt nick, som jag är säker på är ett helt annat..