Vår stämning inskickad sen någon vecka tillbaka. Jag har även fått en stämning på mig från företaget via kronofogden. Fick dock höra av juristen att företaget inte ens betalt in fakturan för stämningen dem gjort...undra hur man tänkte där???
Nu är det bara att vänta och vänta. Det första steget blir en förberedande förhandling. Rättegång lär väl dröja. Känns lite småjobbigt med denna väntan.
Själv så mår jag inte direkt bra för tillfället. Nåt fel är det på kroppen och det känns som den håller på att krascha totalt.
Är glömsk
Extremt trött
Yr och känner mig nästan full
Nära att svimma
Har högre temp var och varannan dag utan att vara "sjuk"
Fryser
Huvudvärk varje dag
Rejält migrän anfall i helgen så jag höll på att spy av smärtan
Jobbigt med andningen från och till
Humörsvägningar delux!
Ska till läkaren på fredag och besikta mig så får vi se vad domen blir. Funderar lite på om jag kan ha problem med sköldkötteln. Enligt sambon har jag inte vart mig lik sen yngsta föddes :P Sen har det bara blivit värre och värre
Åter till huset. Sambon kämpar med yttersta skiktet med taket och jag målar så mycket jag orkar på väggmålningen i barnens rum/pysselrum. Har gått sådär senaste två veckorna då yrsel/svimmningskänslan kommer och går.
Vårt försäkringsbolag har även vart ut och besiktat huset då försäkringen har gjorts om.
Vi fick nedslag på toalett och tvättstuga
Snickarna har använt fel typ av fuktspärr under klinkersen för den typen av bjälklag vi har :/ Så om det blir vattenskada så blir inte vi ersatta (kanske något minimumbelopp man får ut).
Fick även nedslag i köket under diskbänken för där hade dem inte lagt in droppskyddet. Även felaktigheter i fuktspärren i rummet där vatten/värmepumpen står.
Hur ska man göra med allt detta???? Vill ju inte direkt att firman ska komma ut och göra om nu när vi är i tvist. Sen kan vi inte bo där ifall det gör om toalett och tvättstuga.