Hurra! eller hjälp? eller snyft? Han har tagit körkort idag!

TinyWiny

Trådstartare
Ännu en milstolpe:crazy::D med blandade känslor, lycka över att han klarade det och snyft, min lille kille är så stor:o

Massor med HURRA för den bäste son man kan ha:love:

:banana::bump::banana::bump:

Sv: Hurra! eller hjälp? eller snyft? Han har tagit körkort idag!

Visst känns det konstigt att dom så fort blev stora????
Min son kör upp någon gång nästa vecka (tror jag) :crazy:
Teorin klarade han med glans, trots sin dyslexi:bump:

Passa på att fira sonen idag.:banana::banana::banana:

* Jenny *

Ja det är märkligt;) ena dagen föds de, helt plötsligt börjar de skolan, sen slutar de nian och sen helt plötsligt står där en vuxen man och är överlycklig över sitt efterlängtade körkort:o:D

Underbara underbara barn:love:

Fira får jag hoppas att vi får göra ikväll:bump: om han har tid vill säga;)

Självklart ett stort HURRA !

Jag längtar efter att döttrarna tar körkort ! Gud så skönt för dem (och i viss mån för mig)

GRATTIS till sonen!! :banana::bow::banana:

Oj, det där lät som om han precis hade fötts! :p

Så nu har du ytterligare en sak att oroa dig för. Ens barn ska ut i trafiken helt själv!;)

När slutar man oroa sig som förälder tro!:angel:

Men du måste ha varit ung när du fick honom, eller hur?

Ja det var jag, han föddes 6 dagar innan jag fyllde arton, högt efterlängtad:love: jag ville ha barn innan jag fyllde arton (fråga mej inte varför, det minns jag inte:o) och jag hann ju precis;)

Men ändå..ska jag känna mej gammal nu:o?

Dottern 16 år tröstade mej häromdagen med orden: -men mamma, jag behöver dej fortfarande:love: när jag beklagade mej över att jag kunde ju förtränga att han fyllt 18, men ett körkort kan man ju inte förtränga:angel:

Nej men det är underbart att få lov att se sina små växa upp till så underbara människor:love:

Ja visst är det skönt:D jag har ju kört dem till och från skolan i 7 år eftersom jag valde att ha dem kvar i den skolan de gick i när vi bodde i stan, (det går inga bussar här, närmast hållplats är ca fem km bort) det ska bli sååå skönt att han kan ta lillsyrran med sig och de kan åka själva:banana:

Lite mer tid till mej helt enkelt;)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Mitt i en utredning med sonen. Skolan fungerar inte alls. Han är där och han ”sköter” sig, men det blir ingenting gjort. Läste just...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 993
Senast: Araminta
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 215
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 813
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25