Absolut men visst fan händer det ändå...
Nope, det är bara du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut men visst fan händer det ändå...
Hahahaha att vara så rädd i skogen ! Jag älskar att rida i skogen och häromkvällen var jag ute och galopperade i månskenet . Vi har grusvägar att rida på också, men det är mest skog på sidorna oavsett var en rider haha.Precis
Nu när det är fruset rider jag mycket road work, perfekt med långa grusvägar. När det är mjukt galopperar jag i tävlingstempo, det vill jag inte göra i skogen när vad som helst plötsligt kan dyka upp
Jag kommer aldrig kompromissa bort ridvägar. Har dessutom en hangup på att jag aldrig vill vända när jag rider ut utan vill att det ska gå att rida runt. Där jag stått de senaste 8 åren är det nära perfekt, hade väl velat ha lite längre sträckor att kunna galoppera utan avbrott, men treminutersintervaller har vi bra förutsättningar för .
Min ena häst har hangup på att vända tillbaka samma väg.Jag kommer aldrig kompromissa bort ridvägar. Har dessutom en hangup på att jag aldrig vill vända när jag rider ut utan vill att det ska gå att rida runt. Där jag stått de senaste 8 åren är det nära perfekt, hade väl velat ha lite längre sträckor att kunna galoppera utan avbrott, men treminutersintervaller har vi bra förutsättningar för .
Jag kommer aldrig kompromissa bort ridvägar. Har dessutom en hangup på att jag aldrig vill vända när jag rider ut utan vill att det ska gå att rida runt.
Hahahaha att vara så rädd i skogen ! Jag älskar att rida i skogen och häromkvällen var jag ute och galopperade i månskenet . Vi har grusvägar att rida på också, men det är mest skog på sidorna oavsett var en rider haha.
Jag tänker precis likadant.
Inser när jag läser denna tråden att jag har det fantastiskt bra. Vi har många ridvägar där man kan rida runt på allt mellan 10 min till flera timmar och dessutom ett 2 km långt elljusspår precis utanför stalldörren.
Utöver det finns två upplysta ridbanor vid stallet och 15 min skrittväg till ridhus.