Hur vet man ätt hästen tycker det är tungt????Behöver svar.

Sv: Hur vet man ätt hästen tycker det är tungt????Behöver svar.

Ras och färg??? Vad säger ni alla?

--------------------------------------------------------------------------------

Vilken ras tror ni att denna ponny är? Brun till färgen med en rödbrun man och svans.
Sedan har den en ål och lite mjölig mule dvs ljus mule.
Små runda kraftiga hovar
Hästen är grov i kroppen och liknar en przewalski nästan till utseende.
Vet ej ras då den är en korsning.Påminner inte om russ.
Tycker den mer liknar exmoor eller så.

Vad tro ni?
Vilken kat i färg tillhör den då?
samt vad tror ni om rasen
Står nu reggad som korsningsponny

http://nalleponny.panatet.se/index.php?p=1&p1=51036

--------------------------------------------------------------------------------
Senast redigerad av tottoponny 2008-05-13 kl. 22:36.

har nu tagit en kopia på ett tidigare inlägg så det borde vara samma människa !!!
"tottoponny" o "min_nalle" ligger ganska nära varandra tycker iaf JAg

har nu tagit en kopia på ett tidigare inlägg så det borde vara samma människa !!!
"tottoponny" o "min_nalle" ligger ganska nära varandra tycker iaf JAg

Jag undrar om det ens finns en egen ponny, är inte hela alltet bara ett försök till att reta upp folk?

man kan ju alltid hoppas på att det är ett litet troll..

Jag tror tyvärr inte det. Det finns ponnyer i bla storbrittaninniten som rids av vuxna. Det är deras islandshästar. :crazy:

Men alltså bara för att en häst kan springa med något på ryggen betyder inte det att det är rätt.

Jag känner mig lagom stor på den här på 140 cm som är en korsning mellan nordsvensk arbetshäst och norsk fjordhäst. Det är klart att jag på 60 kg kan rida, men inte den här som är den kraftigaste sorten som går att hitta i denna sizen kan en stor tung ryttare rida på. Stora vuxna måste helt enkelt ha en stor häst att rida på. :)

Det är så konstigt att folk envisas.. Ok om man kan sitta på ett par meter. Det är stor skilnad mot en normal arbets-börda.

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 808
Hästvård Vet inte om vård är rätta underforumet men det var det närmaste till min fråga. Jag känner en häst på ridskolan som gillar att gosa, få...
Svar
6
· Visningar
1 043
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu kommer säkert endel som läser dethär tycka att det är jätte dåligt att jag skriver dethär eller att jag tänker fel och massa sånt...
2
Svar
36
· Visningar
5 133
Senast: krek
·
Ridning Behöver bara skriva av mig lite. För några månader sen köpte vi ett litet C-ponny sto på 10 år. Hon kom nyligen från Irland. Hon har...
Svar
10
· Visningar
1 403
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama