Hur vet jag om jag vinner?

sweet_knorven

Trådstartare
Det är så att jag för första gången spelat på hästar. Jag gick till affären och köpte en dagens dubbel men jag vet ju inte hur jag ska kolla upp om jag vinner! :rofl:

Någon som vill hjälpa en total nybörjare? :)

Sv: Hur vet jag om jag vinner?

Det är så att jag för första gången spelat på hästar. Jag gick till affären och köpte en dagens dubbel men jag vet ju inte hur jag ska kolla upp om jag vinner! :rofl:

Någon som vill hjälpa en total nybörjare? :)

För att vara helt säker så kan man ta med sig lappen till affären dagen därpå. Då kan de kolla ifall det blev någon vinst eller inte.

Om du vill hänga med på en gång, eller inte kan hålla dig till morgondagen så kan du tex gå in på www.atg.se och kika.

Ungefär i mitten av sidan så står det "Aktuella spel" och därunder banan (Romme idag). Sedan följer också de 12 loppen som går idag.
På varje rad efter loppets nummer så ser du vad loppet ingår i för spelform. Lopp 8 och 9 går som DD. (Dagens Dubbel)
Så länge loppet inte har gått så står det ett "S" i en grön ruta sist på varje rad. Raden är också då svagt grönmarkerad. När loppet är klart skiftar raden färg till grå och rutan ändrar också färg till jag tror grå och det står nu ett "R" i rutan istället. (R för resultat)

När "dina" lopp blivit "grå" så kan du kika hur det har gått. Du kan även klicka där det står DD1 för att se ditt lopp och odds. Hästen som står längst upp är vinnare och det nummer som gäller står före hästens namn. ;)

Hoppas det var en utförlgi beskrivning :laugh:

Sv: Hur vet jag om jag vinner?

Tack så jättemycket!! Det var ett väldigt bra och utförligt svar. :bow: Det är alltid lika trevligt med folk som lägger ner tid på sina svar. :)

Jag tror jag vann i ena loppet, jag ska gå med den till affären imorgon och kolla.

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
325
Senast: CaisaCax
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 654
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 479
Senast: Brynja
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30