Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur varmt vatten vid sjöbad behövs för 8-månaders?
Ja, som rubriken lyder . Har gått på babysim vilket han tyckte var toppen, men där var det ju riktigt varmt vatten, säkert uppemot 37 grader. Nu är det ju så varmt att man gärna vill åka o bada, men kan en så liten bada i sådär 19 grader?
Sv: Hur varmt vatten vid sjöbad behövs för 8-månaders?
Om hon inte gillar det kommer hon säkert att protestera! Var inte i för länge bara, de blir nedkylda rätt så fort. Men en liten stund kan hon säkert tycka är kul.
Vi frågade för vår ettåriga dotters räkning, och de på babysimmet sa att bara det var så varmt i luften att de torkade och fick upp värmen ganska direkt efter badet så var det ingen fara att ta korta dopp. Så testa och håll koll så han inte blir knallblå ;P
Vi har en liten 8-9 månaders tjej här i byn,
dom hade gått på babysim (kom in via bekanta)
deras dotter älskade det.
Lika så nu att bada i sjön, är väl ca 20 grader i vattnet här.
Deras dotter blev inte glad när dom slutade bada
Vår lilla frusen lort skrek bara jag doppade hennes tår i vattnet nere i sjön idag
Hoppas hon lär om tids nog,
badgalen mamma och frusenlort till dotter
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.