Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett av mina islandsston som är 10 år är väldigt svårhanterad i vissa moment,
och oerhört följsam och lyhörd i andra.
fast vi ALDRIG höjt en hand mot henne och skulle aldrig drömma om att göra heller.
(mer än att vi kan ha höjt handen för att stoppa henne tex, men aldrig på något sätt som kan uppfattas aggressivt)
Snälla, snälla kom med tips o nya vinklar på hur ni skulle hanterat detta?
Känns helt hopplöst snart!
Hej Linn!Men hur ska jag göra nu, är ju min fråga,när jag gett det flera år, och tagit myrsteg, och det ändå är så hopplöst? Vi har ju provat så många olika metoder att det känns som att det inte finns något kvar att prova snart..
(fast det gör det säkert, men ni kanske förstår att det börjar kännas tröstlöst)
när hon nästan har ihjäl en varje gång man ens tänker tanken att träna henne med det..
Eller så accepterar ni att det är som det är och låter henne vara. Uppriktigt sagt så låter det ju farligt när hon exploderar. Ni kanske tillochmed kommer närmre i er relation om ni inte utsätter henne för detta och om några år kanske ni kan närma er problemet på ett annat vis om hon litar mer på er?
Jobba mycket med andra förtroendeövningar sålänge.
Hon kommer ju inte dö utan pälsglans och flugmedel, det är ju bara att det blir mkt smidigare med.