Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade inte valt någon av hästarna faktiskt
Fullblod är dyra att äga, travaren är "för gammal" och en tjock fjordingkorsning som haft fång kanske aldrig blir ridbar.
Ja det tror jag också. Har några som jag ska kolla på. Varmblodet som omskrevs i starten kostade bara 6000 kr iofs men 10 000 kr är väl min ekonomi.
Jag kan faktiskt skola den själv också. Tävlandet jag nämde tidigare ligger ändå i en framtidsplan på kanske 2-3 år minst.
Lägg ut annons om att ta en foderhäst. Jag hittade för ca. ett halvår sedan en till min son. En d-ponny som är en otroligt bra häst. Så det går att hitta och i dagsläget låter det som att du behöver känna dig lite säkrare över din ekonomi innan du blir hästägare igen. Fast innan du lägger ut annons försäkra dig verkligen att att du har råd med omkostnaderna för hästen. Ingen hästägare vill lämna ut på foder om man får höra ekonomin som orsak till att man inte köper istället.
Hälsning Maja
Om jag säger såhär, jag vet ingen krubbitare som nånsin slutat med sin ovana hur man än bytt miljö till den.Så räkna med att den fortsätter med ovanan om du köper en sån...