Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur täckar ni era helklippta hästar nu, medan det fortfarande är ganka varmt? Ioförsig så är det ju närmare nollan på morgnarna även om det blir varmare framåt dagen, men jag tänker ändå regntäcke på morgonen som får åka av när solen kommer fram och värmer. Hur gör ni?
Änsålänge har han bara täcke på sig vid regn och inne om han varit blöt eller svettig. När det börjar bli kallare kommer han nog ha täcke på sig nattetid oavsätt om han motionerats eller inte.
Nu först såg jag att det var en tråd för helklippta hästar och min häst är bara täckesklippt. Börjar bli lite trött antagligen.
Ignorera detta inlägg om du vill, men istället för att skriva *raderat*, låter jag det vara kvar.
Jag tycker inte det gör något om det är lite kyligare de första typ två timmarna ute i hagen. Så länge det är soligt så kommer snart värmen fram på förmiddagen och då går min otäckad. Vid molningt väder regntäcke på.
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.