Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det börjar närma sig det här också. närmare 50Kwh och högt elpris blir ju så...En kollega berättade att han el är uppe i 300 kr/dag.
Också nöjd. Inga investeringar, bara frånkoppling av alla radiatorer (som är huvudsaklig uppvärmningskälla). Och en massa andra sparåtgärder, men inga ”investeringar”.Vårt december blev så här. Hyfsat nöjd, speciellt som vi har haft det drägligt varmt med luftvärmepumpen inställd på lägsta temperatur, dvs 18 grader.
Visa bifogad fil 109748
Också nöjd. Inga investeringar, bara frånkoppling av alla radiatorer (som är huvudsaklig uppvärmningskälla). Och en massa andra sparåtgärder, men inga ”investeringar”.
Visa bifogad fil 109750
Också eon, och har inte heller fått min faktura ännu. Men det är ju skönt att man vet förbrukningen för då har man ju ett hum om vad summan blir i alla fall. Mitt mål var att hålla mig under 1000 kWh, och det lyckades ju... Så...nu får vi se vad elpriset blir i januari...och februari...osv osv osv. Och om det där elstödet dyker upp i februari...?1938 kwh i dec. Är lyckligt ovetande om fakturans storlek då Eon inte lagt in den än.
Jag vägrar frysa eller sitta i mörker,så jag har bara kört på,bara o bet o se glad ut.Också eon, och har inte heller fått min faktura ännu. Men det är ju skönt att man vetj förbrukningen för då har man ju ett hum om vad summan blir i alla fall. Mitt mål var att hålla mig under 1000 kWh, och det lyckades ju... Så...nu får vi se vad elpriset blir i januari...och februari...osv osv osv. Och om det där elstödet dyker upp i februari...?