Hur "stor" är...

K

Kimz0r

...Hässleholms NAT? Om det går att fråga så... Jag vill så gärna åka dit men min man protesterar högljutt och menar att den är alldeles för stor för vår orutinerade hund.
 
Sv: Hur "stor" är...

Haha, fast då jämför jag med Stora Stockholm och Tvååkers och såna stora;)

Nä, den är rätt lagom, jag brukar vara besviken för de har få utländska domare och det tycker jag är rätt typiskt "små" utställningar.

//E
 
Sv: Hur "stor" är...

Men det är helt OK. Vi var ju på Malmö INT idag, valpis debut, och den är ju "ganska" stor. :D
 
Sv: Hur "stor" är...

Min "lille" ska debutera på Hässelholm, fast mest för att hans uppfödare kommer ner då och ska visa honom åt mig. Jag vet inte än om jag ska ställa ut hela helgen eller inte, men vi får se. Ska bli trevligt i alla fall, att se hur han sköter sig.
 
Sv: Hur "stor" är...

Jag är sugen på hela helgen, men då jag har lite att göra i skolan när den internationella utställningen går så blir det förmodligen bara en nationell...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 546
Senast: fixi
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
12 193
Senast: MML
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 061
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 767
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp