Hur stor är en nyfödd Chihuahuavalp?

eldhroka

Trådstartare
Det låter nog som en konstig fråga men jag satt här och pratade med några om att en jag känner skulle och se på nyfödda chihuahuavalpar och vi började tänka på hur stora (små) de kan vara.

Det låter nog som en konstig fråga men jag satt här och pratade med några om att en jag känner skulle och se på nyfödda chihuahuavalpar och vi började tänka på hur stora (små) de kan vara.
Cosite.1dayoldchibaby.BrygidaT.JPG

Bild lånad från google

Som liten måttstock: griffonvalpar (som vuxna väger 4,5-6kg) väger runt 150g som nyfödda. Småråttor ;)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 393
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 516
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 519
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 616
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hage
  • Hagstolpar