Hur stor är en nyfödd Chihuahuavalp?

eldhroka

Trådstartare
Det låter nog som en konstig fråga men jag satt här och pratade med några om att en jag känner skulle och se på nyfödda chihuahuavalpar och vi började tänka på hur stora (små) de kan vara.

Det låter nog som en konstig fråga men jag satt här och pratade med några om att en jag känner skulle och se på nyfödda chihuahuavalpar och vi började tänka på hur stora (små) de kan vara.
Cosite.1dayoldchibaby.BrygidaT.JPG

Bild lånad från google

Som liten måttstock: griffonvalpar (som vuxna väger 4,5-6kg) väger runt 150g som nyfödda. Småråttor ;)

Liknande trådar

Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 475
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
253
Senast: Viva
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
745
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
680
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka