B
Blixtra
Ni som kommit en bit in i er graviditet, ca V22 och frammåt hur sover ni om natten? Jag vaknar så ofta och så lätt. Känner mig tung och otymplig. Måste byta ställning jätte ofta. Älskar att sova på mage och nu går ju inte det ! Ligger på höger sida 15min sedan vänster sida 15min, fram och tillbaks hela natten *suck*! Hamnar jag på rygg vaknar jag snabbt, det känns som om jag inte får luft.
Dessutom så har jag blivit så lättväckt, små kattassar i trappan väcker mig, en hund som kliar sig i örat, en häst som gnäggar ellr en uggla som hoar, och jag vaknar på en gång. Nätterna är sååå jobbiga!
Har alltid fått höra att gravida sover så bra, man är ju så trött. Passa på att sova middag och sov i kapp er för det som stundar. Jag börjar fasa för att sova, det är ju bara jobbigt!
Dessutom så har jag blivit så lättväckt, små kattassar i trappan väcker mig, en hund som kliar sig i örat, en häst som gnäggar ellr en uggla som hoar, och jag vaknar på en gång. Nätterna är sååå jobbiga!
Har alltid fått höra att gravida sover så bra, man är ju så trött. Passa på att sova middag och sov i kapp er för det som stundar. Jag börjar fasa för att sova, det är ju bara jobbigt!
Senast ändrad av en moderator: