Hur sover era 2åringar dagtid?

Min blir 2 om en månad och han sover runt 1 h på förskolan och på helgen runt 1,5-2 h hemma.

Vad menar du med att hon säger ifrån?
Min säger också ifrån om vagnen, han blir arg om han ska sitta i den, han vill gå själv men ibland går det inte pga vi har hund som måste ut och jag har inte alltid tid med att han får gå när vi går ut med hunden och då får han vackert sitta i vagnen trots skrik.

Min blir 2 om en månad och han sover runt 1 h på förskolan och på helgen runt 1,5-2 h hemma.

Vad menar du med att hon säger ifrån?
Min säger också ifrån om vagnen, han blir arg om han ska sitta i den, han vill gå själv men ibland går det inte pga vi har hund som måste ut och jag har inte alltid tid med att han får gå när vi går ut med hunden och då får han vackert sitta i vagnen trots skrik.
Vi har en tjej med otroligt starka åsikter, går inte att "köra över" henne eller tvinga mot hennes vilja. Mycket går att lirka och förklara. Men säger hon nej trots en förklaring så får man komma på ett annat alternativ.

Liknande trådar

Småbarn Vi har en son på 2, 5 år som inte kan vara stilla och så har han varit typ från han var bebis. Han har nog aldrig suttit helt still mer...
2
Svar
32
· Visningar
9 117
Senast: Amha
·
Gravid - 1år Nu är jag tillbaka igen. Min son är 5 månader nu på söndag och hans sovvanor är om möjligt sämre än någonsin. På natten vaknar han...
2
Svar
32
· Visningar
2 837
Senast: Soapbubble
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 805
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar