hur snabbt får man sin B-tränarlicens?

Sv: hur snabbt får man sin B-tränarlicens?

På de banor jag känner till måste man fylla i en licensansökan och lämna/skicka till banans sekretariat, sedan matar de in dig i sportsystemet med licens och när de är klart kan du anmäla. Du måste samtidigt ange vilka hästar du ska ha på träningslistan.
Du kan ju se på travsport.se under sportinfo kusk/tränare/ryttare sedan, finns du med där är allt klart. Du kan anmäla samma dag som detta är fixat!

Bråttom eller :D:rofl::D

Grattis förresten, känns skönt kan jag tänka mig!

åja, nu ska vi inte vara dra några förhastade slutsatser.. .skriver provet 20/4 :D
skulle helst behöva licensen helst igår :mad::banana:

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 220
Senast: skogaliten
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 766
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
965

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka