Ninnurur
Trådstartare
Men var? Hon skulle aldrig gå med på det utan att ha ett mål. Och så blir hon irriterad på att hon måste stanna och vänta in mig hela tiden.Kan inte dottern cykla o du gå bredvid då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men var? Hon skulle aldrig gå med på det utan att ha ett mål. Och så blir hon irriterad på att hon måste stanna och vänta in mig hela tiden.Kan inte dottern cykla o du gå bredvid då?
Det ska jag prova till mig!Kan overnight oats vara något? Om du ens har ett problem med att överäta just mackor tex.
Dricker en frukt och grönsakssmoothie till lunch varje dag, som en mixad sallad helt enkelt. Så på middagen måste jag få i mig protein, men ligger lågt på kolhydrater och de jag äter är kolhydrater med bättre GI. Det är inte där problemet är, det är kvällarna - nu. När jag sitter och funderar på vad som finns hemma och äter det. Har jag försökt låta bli att köpa hem något så slutar det med att jag äter rent socker
Det gör jag inte. Jag känner verkligen mättnad. Mellan smoothie och middag brukar det bli frukt eller morötter eller så tillsammans med dottern. Ätandet på kvällen är enbart beroende och ångestdämpande. Och att inte ha något hemma funkar ju inte eftersom dottern måste äta också.svält dig inte!
Men var? Hon skulle aldrig gå med på det utan att ha ett mål. Och så blir hon irriterad på att hon måste stanna och vänta in mig hela tiden.
Vi bor för centralt för det, har 400 m till Willys, lekplats på andra sidan staketet. Har liksom mindre än en km till cityICA, Coop eller nån kiosk, hon kan väl få en glass.
Morot o piska typ.
Inget grönområde i närheten, en liten damm med änder eller så? Mata änder brukar vara poppis.Vi bor för centralt för det, har 400 m till Willys, lekplats på andra sidan staketet. Har liksom mindre än en km till city
Våga prova!Det gör jag inte. Jag känner verkligen mättnad. Mellan smoothie och middag brukar det bli frukt eller morötter eller så tillsammans med dottern. Ätandet på kvällen är enbart beroende och ångestdämpande. Och att inte ha något hemma funkar ju inte eftersom dottern måste äta också.
Finns det andra lekparker längre bort som ni kan ha som mål? Besöker man dom inte lika ofta som andra kan det vara extra kul.Men var? Hon skulle aldrig gå med på det utan att ha ett mål. Och så blir hon irriterad på att hon måste stanna och vänta in mig hela tiden.
Det ska finnas kvar, bra tips! Ska ta tag i det efter resan.Finns Hitta ut kvar i Uppsala? Då får ni också promenader med ett mål