Det låter som du behöver lite mer struktur och ordning på torpet.
Städa och tvätta tillsammans när ni är lediga, det går både snabbare och är roligare att göra det ihop.
Samma med matlagning. Antingen storkok med matlådor eller så lagar han mar när du är i stallet och du fina hästlediga dagar. Är båda lediga lagar ni tillsammans.
En medryttare låter som en utmärkt ide!
Att de blir tuffare när du börjar jobba behöver inte stämma.
Jag jobbar heltid, har 30 minuters resväg till jobbet.
Har två hästar, lillhästen rider jag sex dagar i veckan och den stora tre till fyra. Har en medryttare till honom som rider två dagar, inte för att jag inte hinner utan gör att få lite ekonomisk avlastning. Mocking och markservice sköter jag, hon rider bara.
För mig går det jättebra, kämer sällan något tidsnöd så visst kan det fungera
Städa och tvätta tillsammans när ni är lediga, det går både snabbare och är roligare att göra det ihop.
Samma med matlagning. Antingen storkok med matlådor eller så lagar han mar när du är i stallet och du fina hästlediga dagar. Är båda lediga lagar ni tillsammans.
En medryttare låter som en utmärkt ide!
Att de blir tuffare när du börjar jobba behöver inte stämma.
Jag jobbar heltid, har 30 minuters resväg till jobbet.
Har två hästar, lillhästen rider jag sex dagar i veckan och den stora tre till fyra. Har en medryttare till honom som rider två dagar, inte för att jag inte hinner utan gör att få lite ekonomisk avlastning. Mocking och markservice sköter jag, hon rider bara.
För mig går det jättebra, kämer sällan något tidsnöd så visst kan det fungera