Hur ska man älska sig själv?

Nja jag håller inte med självklart finns folk som mår dåligt på riktigt men många bygger luftslott av ”psykisk ohälsa” i brist på engagemang i annat än jaget.
Jag hoppas att du är ute efter att skapa diskussioner eller att du är ung och aldrig någonsin mått dåligt. De du skriver är så skevt och så kränkande att jag ser dubbelt.

Ta på dig empati-glasögon, ta av dig jagvetallt koftan och börja lära dig mer om psykisk ohälsa…
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 174
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
593
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
233
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
560

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp