Sv: Hur ska jag förklara detta? =o
Haha, jag för min del är hundvakt idag åt mina svärföräldrars liila kelpietik, lite över ett år. Igår hade hon varit ensam hemma ett tag och lyckats underhålla sej själv väldigt bra... spagetti över hela köket, svärmors nya arbets skor trasiga, dock uppställda snyggt bredvid varandra i deras säng.. ( hon får inte vara i sovrummet, och svärfar hade riggat en anordning i dörröppningen innan avfärd.. min sambos brorsas bärbara dator lite förstörd, går inte att stänga locket numera.. tillsammans med den nytvättade strykhögen var det ordentligt blandat med fårull, som svärmor tagit hem i en påse för kardning.. detta är vad jag minns av gårdagens historia.. annars har hon vid andra tillfällen förbrukat mobiltelefon, nya glasögon, svärmors knyppeldyna med tillbehör har fått åka med ett par ggr, för att nämna liite i sammanhanget. Här hos oss har hon raserat en och annan rabatt. Har för säkerhets skull fotograferat alla vackra blommor direkt vid blomning, då man inte vet hur länge man får njuta av det.