Hur ska jag förklara detta? =o

Sv: Hur ska jag förklara detta? =o

Min lilla pudelnisse lyckades dra med sig en dörr när han fick tokryck, kommer dock inte ihåg om han badat då. Dörren flög en bra bit och hade sönder tapeten i rummet bredvid :eek: Pudeln däremot, fortsatte som ingenting hänt :crazy:

Jag lärde mig dock av misstagen och när han hade badat drog jag ut honom samtidigt som jag hindrade honom att ruska sig och släppte lös honom ute. Fullt race ute istället, Han blev inte lika ren som om han rusat inne, men ändå renare än han varit innan badet :D

Jag har alltid koppel på hundarna innan jag släpper ut dom ur badet.

Vis av tidigare lärdomar så att säga....

Haha, jag för min del är hundvakt idag åt mina svärföräldrars liila kelpietik, lite över ett år. Igår hade hon varit ensam hemma ett tag och lyckats underhålla sej själv väldigt bra... spagetti över hela köket, svärmors nya arbets skor trasiga, dock uppställda snyggt bredvid varandra i deras säng.. ( hon får inte vara i sovrummet, och svärfar hade riggat en anordning i dörröppningen innan avfärd.. min sambos brorsas bärbara dator lite förstörd, går inte att stänga locket numera.. tillsammans med den nytvättade strykhögen var det ordentligt blandat med fårull, som svärmor tagit hem i en påse för kardning.. detta är vad jag minns av gårdagens historia.. annars har hon vid andra tillfällen förbrukat mobiltelefon, nya glasögon, svärmors knyppeldyna med tillbehör har fått åka med ett par ggr, för att nämna liite i sammanhanget. Här hos oss har hon raserat en och annan rabatt. Har för säkerhets skull fotograferat alla vackra blommor direkt vid blomning, då man inte vet hur länge man får njuta av det.

hahahaha din kanske är släkt med min. Kanske inte lika illa som det du var med om men en gång gick min vovve in i köket, lyfte upp vattenskålen med tänderna och släppte den rätt i golvet rakt på en tidning som låg utlagd eftersom han var valp. Trampade sedan glatt runt i det så att det blev små svarta tassavtryck överallt. Sedan tittade han på röran som om han tänkte: Hur kan jag göra detta liiiite värre?
Han valde att helt enkelt kissa på alltihop och sedan nöjt gå därifrån.

Ibland låter blocket frestande...

Liknande trådar

Hundhälsa Fick hem provsvaret idag, vi har Giardia :arghh: Har precis beställt hem Axilur och Virkon för 2500 kr och nu börjar 3 veckor av...
Svar
16
· Visningar
7 601
Senast: Maniac123
·
Ekonomi & Juridik Jag undrar hur ni andra skulle hantera följande problem och om ni har några tips och råd. Är ganska nyinflyttad till en gård på...
Svar
11
· Visningar
3 795
Övr. Hund Hej! satt och tittade på ett tv program på en kanal som hette one (tror jag) om ngt som dom kallade det för kennel..Jag grät stundvis...
Svar
6
· Visningar
1 179
Senast: Casper
·
Övr. Hund INFÖR VALPKÖPET Häll ut pölar av kall äpplejuice på golvet och mattorna och gå sedan runt barfota med ljuset släckt Gå till...
Svar
3
· Visningar
1 157
Senast: Cezzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Malignt melanom?
  • Valp 2025