Hur ska jag förklara detta? =o

Sv: Hur ska jag förklara detta? =o

Jag sa att jag badade hunden,han fick damp, och hyllan är trasig! Han såg ut ungefär så här: :eek::confused:

Bajset hann jag få bort så det behöver aldrig komma fram! :angel:

Men han var glad iallafall att det var nystädat,och undrade vad som tagit åt mig...:angel:

:rofl:Åh herregud!!!! förlåt att jag skrattar åt din olycka, men jag kan bara föreställa mig hur allt det skulla ha sett ut, kan knapps skriva då jag skrattar så mycket! :rofl::rofl:

känner igen det där med damp efter duschen, min vovve flyger också omkring som en galning, men riktigt så galen som din hund tror jag inte han är. men han korvar omkring sig på allt som är tygklätt och är garderoben öppen så kastar han sig in i den också, hehe :bump:

Min vovve får också damp när man har tvättat honom, men aldrig sådär extremt, han springer bara i full fart och gnuggar mot alla mattor och vissa golv. Sätter för galler för sovrummsdörren innan och han får inte gå från toan innan jag har torkat honom.

Men som de andra, tack för dagens skratt verkligen :devil::rofl:

Snacka om ett energiknippe. Bara denna underbara busiga blick. Förstår att du har fullt upp.:rofl:

Nehe?! :crazy:
Ibland är han bara för mycket....:angel:

Och i slutet när han kryper under sängen,beror på att jag frågar han om han ska lugna ner sig,eller gå in och bada igen..:rofl:

haha tack! Nyss satt jag i världens deppsvacka och kände mig ensammast i världen, och nu helt plötsligt vrider jag mig av skratt:D

:rofl:

Sådär gör min hund oxå när jag har badat henne. Dock bajsar hon inte ner väggarna :rofl:

Hon sitter jättesnällt och väntar tills jag har torkat klart henne, sen när hon får lov att gå, rivstartar hon och sen är det race överallt. Hon välte soffan en gång, men värre saker har hon inte gjort. Säger man åt henne lägger hon sig och tittar snällt på en. När man vänder ryggen till är det race igen. Om man lyckas få tag på ett ben eller så, brukar hon sluta.

Jag tänkte precis gå och bada min hund, men skulle kolla buke snabbt först.

Slutsats: han får bli badad imorgon vid närmare eftertanke. *suck* för hundbusar som flippar efter bad:D

__dagens skratt__ :rofl::banana:

haha, varför får alla (?) hundar tokryck när de är nybadade egentligen? Min är likadan... (dock utan bajset och nedvälta hyllor).

Japp! Har istället haft "äran" att uppleva alldeles för mycket magsjuka. Med en hund som gärna sitter i knät när han ska spy. Tur att man har en soffa i fuskskinn=lätt avtorkad :grin:

Tråden påminde mig för övrigt om att hunden bör badas... Får ta det imorgon!

Ja,usch,magsjukehundar är inte heller nån höjdare,har dock klarat mig rätt så bra från det.:p

Liknande trådar

Hundhälsa Fick hem provsvaret idag, vi har Giardia :arghh: Har precis beställt hem Axilur och Virkon för 2500 kr och nu börjar 3 veckor av...
Svar
16
· Visningar
7 601
Senast: Maniac123
·
Ekonomi & Juridik Jag undrar hur ni andra skulle hantera följande problem och om ni har några tips och råd. Är ganska nyinflyttad till en gård på...
Svar
11
· Visningar
3 795
Övr. Hund Hej! satt och tittade på ett tv program på en kanal som hette one (tror jag) om ngt som dom kallade det för kennel..Jag grät stundvis...
Svar
6
· Visningar
1 179
Senast: Casper
·
Övr. Hund INFÖR VALPKÖPET Häll ut pölar av kall äpplejuice på golvet och mattorna och gå sedan runt barfota med ljuset släckt Gå till...
Svar
3
· Visningar
1 157
Senast: Cezzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Malignt melanom?
  • Valp 2025