Hur ska jag förklara detta? =o

Fibusen

Trådstartare
Tänkte vara duktig och bada hunden i dag till min karl kommer hem,då han sagt i flera dagar att vi ska bada hunden.. Efter badet så tar han sig ut ur badrummet innan jag hunnit torka han riktigt,han har damp och springer som en galning,upp i sofforna,som nu är pissblöta,springer upp i sängen,alla kuddar och allt flyger åt alla olika håll,ner på golvet,in i köket,välter ur sin vattenskål,vatten överallt,hoppar upp i sängen igen,lyckas slå i hyllan brevid,så ett hyllplan rasar med bla klockradion på som går i tusen bitar..

Han får ännu mer damp då,samtidigt som han släpper en fis i farten så skiter han ner sig,sängen och väggen... :devil:

Nu ser det ut som ett bombnedslag,jag har slängt sängkläderna i tvätten,och ska strax gå och skura väggen från små ljusbruna fläckar,och försöka få i hop klockradion...

Sen förklara för sambon varför våran nybäddade säng (igår) ligger i tvätten,och varför det luktar bajs i hela lägenheten. *suck*

Nice dag i dag.. INTE!

Sv: Hur ska jag förklara detta? =o

Kom hit och städa så får du se hur kul det är! :devil: Upptäckte nyss att även tv-dosan hade en stor bajsklick på sig på baksidan-NÄR JAG SKULLE TA UPP DEN FRÅN GOLVET! :devil:

Yeeeey,nu är även jag full i bajs... GREAT!

:rofl::rofl::rofl: Lät nästan som något min vovve hade kunnats lyckas med...

Åh herregud :rofl: Det är sådant där som är så djävulskt vidrigt när det händer - men som man kan skratta gott åt senare.

haha, såna där ryck har mina två hundar efter bad en gång i veckan :D , dock så brukar de inte lämna nåt brunt efter sig och heller inte välta omkull nåt ;)

Tack för dagens skratt i allafall :rofl:

Det är när man läser sånthär man inser att jag kanske ska sluta klaga över att jag måste böja mig för att bada hunden och istället va glad att han står som ett ljus och aldrig skulle drömma om att passera duschdraperiet förrän man säger varsågod, och då går han och lägger isg på sin matta och torkar det sista... :P

hahaha så himla kul! :)
Där skulle du haft en filmkamera!

Hahaha! Dagens skratt :) Du måste ju hålla med om att det måste låta kul i våra öron!

Har han filmat hans damp tidigare en gång,men då utan bajsspår och vällt vattenskål... ska se om jag hittar den..

Senast ändrad:

Ja,nu när allt är städat så var det ju faktist ganska komiskt..

Men när man skulle plocka upp dosan från golvet och känner att den är ganska kladdig,vänder på den,och inser att dosan och jag är full i bajs,då var det inget vidare..:crazy:

Liksom,hur lyckas man fisa ur sig en klick bajs mitt på dosan? Oddsen kan ju inte vara så höga iallafall..:rofl:

Senast ändrad:

http://s70.photobucket.com/albums/i94/s-flickan/?action=view&current=blandat082.flv

Kan nån tala om för mig om videon funkar? :angel: Lägg till lite bruna stänk här och var,en hylla där brevid sängen på väggen,och att vattenskålen ligger utvällt på golvet,DÅ har ni min dag!

Urusel kvalité,och stööökigt,var precis vid inflyttning i nya lägenheten,därav kartonger och grejer överallt!

Senast ändrad:

Den funkar!!! Vilket race... Så där gör Wilton också, men han håller inte på lika länge. Kör ett jätterace i full fart. Sen ska han upp i soffan och bli inlindad i fleecefilt :love:

Hahaha det var ngt utav det roligaste jag hört :rofl::rofl:.
Ett tips:Håll badrumsdörren stängd och håll fast hunden.

Liknande trådar

Hundhälsa Fick hem provsvaret idag, vi har Giardia :arghh: Har precis beställt hem Axilur och Virkon för 2500 kr och nu börjar 3 veckor av...
Svar
16
· Visningar
7 601
Senast: Maniac123
·
Ekonomi & Juridik Jag undrar hur ni andra skulle hantera följande problem och om ni har några tips och råd. Är ganska nyinflyttad till en gård på...
Svar
11
· Visningar
3 795
Övr. Hund Hej! satt och tittade på ett tv program på en kanal som hette one (tror jag) om ngt som dom kallade det för kennel..Jag grät stundvis...
Svar
6
· Visningar
1 179
Senast: Casper
·
Övr. Hund INFÖR VALPKÖPET Häll ut pölar av kall äpplejuice på golvet och mattorna och gå sedan runt barfota med ljuset släckt Gå till...
Svar
3
· Visningar
1 157
Senast: Cezzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Malignt melanom?
  • Valp 2025