T
thereseSvensson
Har en 1:årig amstaff hane, han är helt förskräcklig inomhus.. 
Vi åkte och hämta honom när han var nio månader från uppfödaren, (förra ägaren hade inte klarat av honom tydligen.) han var allt en liten vilde då med!
Uppfödaren visste inte nåt om hur han hade blivit behandlad
före vi tog honom..
Men det kan inte vart till nåt bättre, eftersom han drar som en
-el, kan inte umgås med andra hundar normalt, är allmänt kaxig mot mäniskor, bajsar och kissar inne... listan kan göras lååång.. 
Men vad jag tänkte fråga er om var hur jag ska få honom att bajsa Ute i stället för inne..
Vi kan ha vart ute i skogen i flera timmar, och så kommer vi in, och först då bajsar han!
Blir snart galen..
Vi springer ut efter varje gånga han har busat, varje gång han ha ätit osv som man gör med en liiten valp..
Och direkt när ingen ser så sätter han sej i ett hörn och bajsar.. han är ju ändå ett år, något borde han ju ha lärt sej..
Vad mer kan man göra???
Alla tips
mottages tacksamt.. 
Vi åkte och hämta honom när han var nio månader från uppfödaren, (förra ägaren hade inte klarat av honom tydligen.) han var allt en liten vilde då med!
Uppfödaren visste inte nåt om hur han hade blivit behandlad
före vi tog honom..
Men det kan inte vart till nåt bättre, eftersom han drar som en
Men vad jag tänkte fråga er om var hur jag ska få honom att bajsa Ute i stället för inne..
Vi kan ha vart ute i skogen i flera timmar, och så kommer vi in, och först då bajsar han!
Blir snart galen..
Vi springer ut efter varje gånga han har busat, varje gång han ha ätit osv som man gör med en liiten valp..
Och direkt när ingen ser så sätter han sej i ett hörn och bajsar.. han är ju ändå ett år, något borde han ju ha lärt sej..
Vad mer kan man göra???
Alla tips