Hur ska en man klä sig ?

Humbug, jag och tornblomma hela veckan! :D
Miu_Miu_fall_winter_2017_2018_collection_Paris_Fashion_Week3.jpg

Jag älskar ju att klä mig i herrkläder. Men ovanstående är ju hemskt snyggt trotts att benen är helt bara, hur jävla praktiskt är det i minus och snöstorm. :rage::nailbiting::rofl:

Brukar köra med denna. Senaste modet i rennäringen. Inne med blått å rött just nu...
Lite mer seriöst så bör du hitta något som du känner dig bekväm i. Det som singoalla visat funkar för killarna det satt på men inte nödvändigtvis för dig och det blir mest sorgligt när man försöker extremt mycket utan att det är en själv. Kan du och vill du rocka en sån stil så gör det men inte bara för att någon annan tycker att det är snyggt.

Men jag fattar inte. Hellre hobo-life än att frysa liksom, här blir det flera lager!

Tycker dock att man kan klä sig både varmt och snyggt. Herrkläder för höst och vinter är ju dessutom extremt mycket snyggare än damkläder så där borde det gå att hitta snyggt och varmt.

Där håller jag med dig. De finns ju gränser liksom :).

Ja, fast tvärtom på sommaren. Känns som att damer kan variera sin klädsel mkt mer på sommaren. För män är det väl mest jeans å t-shirt typ.

Lite mer seriöst så bör du hitta något som du känner dig bekväm i. Det som singoalla visat funkar för killarna det satt på men inte nödvändigtvis för dig och det blir mest sorgligt när man försöker extremt mycket utan att det är en själv. Kan du och vill du rocka en sån stil så gör det men inte bara för att någon annan tycker att det är snyggt.

Naturligtvis kommer jag inte ta på mig något jag inte känner mig bekväm i...
Men jag ville ha inspiration och man kan ju alltid beställa hem och prova lite olika. Så ser man vad som känns bra :). Känns det inte bra kan man ju returnera dom.

Naturligtvis kommer jag inte ta på mig något jag inte känner mig bekväm i...
Men jag ville ha inspiration och man kan ju alltid beställa hem och prova lite olika. Så ser man vad som känns bra :). Känns det inte bra kan man ju returnera dom.
Det svåra med att beställa sånt på internet är att stilen kan vara ok men inte nödvändigtvis passformen på plagget. Ta en heldag på h&m annars där du provar stilar.

Det svåra med att beställa sånt på internet är att stilen kan vara ok men inte nödvändigtvis passformen på plagget. Ta en heldag på h&m annars där du provar stilar.
Det är iof sant. Men jag har ganska bra koll på vilka storlekar jag ska ha. Så det är sällan jag behöver skicka tillbaka nåt.
Sen tycker jag om att shoppa i lugn och ro . Samt prova kläderna i lugn och ro :).
Plus att jag blir alldeles slut av att gå i klädaffärer :D

Hoppas hon får tillräckligt betalt för att kunna hålla ett allvarligt ansikte med en sån hatt. Eller kanske därför hon ser så sur ut, "här går man runt som nån tvspelsfigur utan att det är cosplay".

Men alla såg ju sura ut ? Känns inte som att man säljer in kläderna så mkt då :D.

Hahaha! Jag hade aldrig kunnat hålla allvarlig min med en sådan level- Up hatt!

Jag älskar svamp-hattar! Dock inte så taggad på just den rutiga. Haft svamp-mössa under många modeveckor. Det är varmt, man slipper engagera sig i frisyren och det livar upp

Edit: och ja jag älskar Miu Miu :love: tyckte fw-kollektionen var härligt galen! Sen går designern alltid loss på runway och det är ju mkt styling som inte kommer i produktion sen. Men jag gillar verkligen kreativiteten!

Senast ändrad av en moderator:
Jag älskar svamp-hattar! Dock inte så taggad på just den rutiga. Haft svamp-mössa under många modeveckor. Det är varmt, man slipper engagera sig i frisyren och det livar upp

Edit: och ja jag älskar Miu Miu :love: tyckte fw-kollektionen var härligt galen! Sen går designern alltid loss på runway och det är ju mkt styling som inte kommer i produktion sen. Men jag gillar verkligen kreativiteten!
Misstänkte att miu miu var i din smak :D

Shoppa online kan man absolut göra men just jeans tycker jag att du ska prova i butik för att få bästa passform. Man kommer långt oavsett stil med ett par snygga jeans. :up:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 857
Senast: Ullmerkott
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 561
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 108
Senast: Thaliaste
·
Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 674
Senast: TeamLundVer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar