Sv: Hur ser det ut innanför ytterdörren hos er?
NU har jag fixat bild på hur det ser ut här.
Precis innanför ytterdörren ser man denna hänggrej från Ikea.
Överst i den har jag bajspåsar. Sedan har jag några koppel, LC-prylar, extrahalsband, flexikopplet, dragsele, reflextäcke och lite andra små reflexer, handduk till blöt hund och längst ner ligger regnoverall och det tunnaste vintertäcket.
På krokarna på väggen ser man retrieverkopplet som jag ibland använder på morgon- och kvällsrastning, extrakoppel och vanliga selen med koppel.
På andra änden av hatthyllan ser det ut såhär:
Där ser ni vattenflaska med "vattenskål" och en galge med selar. På hyllorna finns träningskoner, ryggsäck som jag kan slänga ner lite allt möjligt i, någon hundsko och löptikstrosa.
I hallen finns även en byrå.
I lådan högst upp finns fleeceoveraller och några Hurtta-selar som jag inte kan använda. I andra lådan finns tjocka vintertäcken.
Dessutom har jag ett litet förråd precis vid hallen.
Där har jag slängt in stålburen och en fodersäck som jag inte vill ha. När jag köper hem nytt foder så ställer jag in det där också om det inte får plats i vanliga foderlådorna som står i köket. Det är även i köksskåp som jag har alla tuggben, belöningsgodis, klicker och leksaker.
I ett annat rum inne i lägenheten finns sedan en byrå där en låda är hundlåda. Där ligger utställningskoppel, någon borste och allt möjligt småplock. I min garderob står en låda med sjukvårdsgrejer och hundschampoot står alltid i badrummet.
Det jag skulle vilja ändra är framförallt att jag vill ha en bättre byrå för att få plats med mer saker där. Sedan har jag inte rensat ut Zalas grejer än. Det är tex väldigt onödigt att ha dubbelt av vissa saker när man bara har en hund, men ja, jag har inte orkat ta itu med sådant än.