Ja den används frekvent + svettskrapans taggiga sida + ryktsten + vanlig piggborste + magic brush... men det sitter kvar"Koskrapa"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja den används frekvent + svettskrapans taggiga sida + ryktsten + vanlig piggborste + magic brush... men det sitter kvar"Koskrapa"
Hur gammal är hästen?Ja den används frekvent + svettskrapans taggiga sida + ryktsten + vanlig piggborste + magic brush... men det sitter kvar
20 år, men det är en isis så det finns ganska mycket underullHur gammal är hästen?
20 år, men det är en isis så det finns ganska mycket underull
Nej inte alls. Jag lider av fångest och kollar hästarna nooooga efter tecken det inkluderar otillbörliga fettansamlingar, konstig hårväxt mmFinns det några andra tecken på att nåt inte är som det ska?
Islands-skrapa?Ja den används frekvent + svettskrapans taggiga sida + ryktsten + vanlig piggborste + magic brush... men det sitter kvar
Nej inte alls. Jag lider av fångest och kollar hästarna nooooga efter tecken det inkluderar otillbörliga fettansamlingar, konstig hårväxt mm
Det enda som störde var att den var så oerhört smutsig när den flyttade hit, det gick inte ens att komma igenom pälsen med en borste än mindre man och svans... men efter det stora badet så började ju pälsen släppa och det gick att nå hud igen. Men visst behövs det ett till bad (så fort lite mer värme kommer).
Jag vet inte hur länge den varit smutsig, men det var inte bara damm/lera - det kändes liksom kletigt i hårbotten, som om någon haft på något medel t.ex pälsglans ovanpå gammal smuts
Kan smuts störa ut en pälsfällning
(Nu låter jag hur novis som helst, men jag har inte träffat en så smutsig häst förr )
Ytligare en iakttagelse från mig är från travet när jag jobbade i stall var att valackerna var senare och hade länge vinterpäls än ston och hingstarna.
Lägger till att valacker var ovanligt i dom stallen jag jobbat i.