Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur snabbt anser ni att en häst bör kunna springa på en milebana för att reda av et premielopp på en 1000-meters bana??
Hur snabbt anser ni att en häst bör kunna springa på en milebana för att reda av et premielopp på en 1000-meters bana??
Men doseringen är ju anpassad för att det inte ska slita så mycket på hästarna, annars borde ju hästarna gå ett par sekunder fortare på Gävle än på Umåker.
Men doseringen är ju anpassad för att det inte ska slita så mycket på hästarna, annars borde ju hästarna gå ett par sekunder fortare på Gävle än på Umåker.
Det jag tror man ska ha koll på är att de kan springa i en tvärare kurva så fixar det sig....
Min har jag kört ungefär 40 på rakan som snabbast och några ggr haft nere under 35 på rundbanan...
Men det gör dem ju också...
Dumt att jag skrev Umåker, om jag skrivit Mantorp hade den diskussinen inte kommit upp...
För här hemma går de då lika fort som på Gävle...
16-tider är ett måste för att vara med i loppen om man har 25 000 på hästen nästan.