hur rensar man minnet i msn?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: hur rensar man minnet i msn?

jag har någon "history"-funktion ikryssad på min msn så den sparar allt som skrivs - och det vill inte jag...

Avaktivera den då ;)

Jag har den inte ibockad, så här sparas ingen historik :D

Verktyg => meddelanden

namnls-1.jpg

okej då är jag inte såååå extremt korkad - för den den där raden med verktyg syns inte på min MSN - hur får man fram den :angel:

Du kan också klicka på ditt namn och klicka på Personliga inställningar, så kommer du till samma ställe.

det finns en liten pil i högra hörnet som man trycker på och då ser man alternativen arkiv, verktyg mfl..

kl - tackar och bugar - numera känns min msn lite mer privat...

Om du har haft ibockat att historiken ska sparas så finns msn-loggar på hårddisken som filer. Men var minns jag inte. Tyvärr kan jag inte kolla det på den dator jag sitter vid nu pga den inte har msn. Någon annan kanske vet?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 411
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att hitta sin fysiska hobby
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka