Hur raderar man tidiga besökta sidor?

C

creamy

Jag har gått in på Verktyg -> Internetalternativ. Sedan rensat tidigare, cookies, filer.
Ändå finns allting kvar när man klickar på "klockan" här ovanför på menyn. Allting finns kvar, fast jag raderat. :confused:
Varför är det så? Hur raderar man bort det?

Där man skriver adressen raderas det, men går man in på "tidigare" står allting.

Hjälp mig? :bow:
 
Sv: Hur raderar man tidiga besökta sidor?

clear history måste du klicka på vet int vad den heter på svenska men ligger på samma "ställe" som det andra
 
Sv: Hur raderar man tidiga besökta sidor?

Det finns inget mer jag kan klicka på som raderar..?
 
Sv: Hur raderar man tidiga besökta sidor?

Verkar väldigt konstigt. Verktyg -> Internet-alternativ -> "Rensa Tidigare" ska rensa bort alla länkar som finns i Tidigare.
 
Sv: Hur raderar man tidiga besökta sidor?

Ja, det är konstigt? Jag brukar klicka på "ta bort cookies" och "ta bort filer" också. Ska jag inte det kanske? :p
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Frågan har väl ställts om och om igen men nu står jag här och ber kloka buke om råd, om någon orkar läsa. Haft en mindre sund relation...
2
Svar
32
· Visningar
5 337
Senast: ameo
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 549
Senast: cirkus
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
22 592
Senast: LenaH
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kära dagbok, Idag tänkte jag att vi ska prata om mitt kära kontrollbehov. Det blir nog lite rörigt, men jag ska försöka hålla mig...
Svar
18
· Visningar
1 487
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp