Hur pimpar man en paviljong??

P

prallan

Hur får jag min paviljong mer.. Hm.. Hemtrevlig?? Inte shabby chic! Inte plast/tygväxter! Inga blinkande kulörta lampor!
Lik denna fast vår är 4x3:
karlso-paviljong-med-gardiner-vit__0118743_PE274789_S4.JPG

Vill alltså ha något på i sidan, men vad?? Och hur "fäster" jag det??
Hilfe!!! :)
 
Kanske fästa tyger i valfri färg och mönster för att slippa det starka vita? Vad har du för smak i övrigt/stil hemma? Jag skulle nog försöka matcha med övrig inredning eller känsla du har i huset och trädgården. Krukor med växter är enkelt att ta bort och flytta på.
Tänk på det som ett extra rum och inred precis som du skulle gjort i ett rum inne :)
 
Håller med @Masqueradee , kör på det du gillar inne. Många säljer ut blomkrukor och blommor billigt nu så kanske lite sådana? Eller några krukor med örter så det bara är att ta en näve till grillningen?

Billiga fleeceplädar och kuddar på möblerna, samma där att det är flera (bla Rusta och Jysk) som säljer ut nu.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 204
Senast: Grazing
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 999
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
3 370
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Hur funkar det? Olika från kommun till kommun? Jag och exet har delad vårdnad, byter på måndagar och kör alltså varannan vecka. Nu...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 099
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp