Hur ofta visiterar ni?

Sv: Hur ofta visiterar ni?

Kollar mina hästar en gång om dagen om de har vilodag och ska de ridas blir det två gånger...

Så oftast blir det två gånger om dagen.:D

Varje dag när jag tar in hästen eller/och efter ridning.
Kratsar hovarna gör jag när jag tar in hästen, före ridning, efter ridning.

Med risk för att bli halshuggen... :crazy:

Jag har hästarna hemma på gården och kollar bara av dem innan ridning. Så om jag inte rider på några dagar så blir de inte visiterade, däremot så ser jag dem på håll i hagen nästan dagligen.

//Tokan

du e inte ensam.
mina ser jag från fönstret så jag håller nåt så när koll på dem.
de fodras varje kväll och då kollar jag allmän tillståndet och att de inte har blödande sår osv men jag känner inte igenom dem och sånt där, bara när de ryktas.

Med tanke på vilken olycksfågel min pålle är så kollar jag honom ofta. Känner över honom lite snabbt varje gång jag är där samt en eller två gånger extra noga/dag. Är i stallet kanske 3-5 ggr/dag så det blir en del. :D:angel:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 596
Senast: Freazer
·
Hästvård Ska försöka sammanfatta kort. Min welsh hade en kolikkänning i maj. Vi hade varit ute och betat gräs 10 min och sen fick hon stå i boxen...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 270
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Hur gör man? Ja, det kan låta konstigt men jag förstår inte hur man liksom kommer in i snurren. Jag är på ett sätt lyckligt ovetandes då...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 779
Senast: Kirre
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 997
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka