Hur ofta tränar ni, vilka tränare?

Sv: Hur ofta tränar ni, vilka tränare?

just nu rider jag inte alls för någon ridlärare/tränare pga att jag pluggar på annan ort och kommer endast hem helger. förut red jag 1 ggn i veckan för ridlärare i centrerad ridning/akademiskt. saknar det faktiskt :(

Hopptränar en gång i veckan.
Tränaren har ingen bokstav, men har ridit internationellt.
250kr/ gång, ingen tidsbegränsning.

Dressyrträningen varierar.
Men för tränare 1 blir det en gång i månaden, 300kr/30 minuter.
Tränare 2 står i samma stall och vi tränar lite när vi hinner, var 14 dag ibland och ibland varje vecka.
Ska provträna för ytterligare en imorgon och hon tar 300/45 minuter.

ungefär en gång varannan eller var tredje vecka är min dressyrtränare här. Åker på kurs 1-2 gånger per termin också.

Oj, känner mig lite bortskämd :angel:
Tränar när jag känner för det och hur länge jag vill.. Får dessutom allt gratis då tränaren är inhyrd hos oss :D

Tränar varannan vecka för en C-tränare i dressyr. Kostar 200 kr/45 min. Får åka 2,5 mil enkel väg.

/Lizzie

Jag tränar dressyr privat en gång i veckan för en tränare jag haft i ungefär ett år nu.
Varannan vecka rider jag för en annan tränare också, dressyr där med:D
Så jag rider för tränare 1-2 gånger i veckan.

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag undrar hur ofta det är optimalt att träna bommar? Har ett sto som jag tränar bommar med en gång i veckan. (Islandshäst )...
Svar
8
· Visningar
590
Träning Behöver tips på hur man kan träna häst från marken för att hästen ska få bättre kroppshållning. Hästen är i dagsläget framtung med...
Svar
5
· Visningar
807
Senast: Lejd
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Skandaler om våld mot hästar har skakat ridsporten, senast under OS i Paris. En ny studie visar att tränare ofta missar hästens...
Svar
8
· Visningar
1 050
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Hej! Har en häst som vill ridas på hackamore eller kombinationsbett. Finns det bra träns för detta? Vanliga träns tycker jag åker fram...
Svar
10
· Visningar
402
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter
  • Uppdateringstråd 30