Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mycket möjligt. Men blir man uppmärksammad på missförhållanden ska man agera oavsätt var detta sker.Det var inte detta det handlade om!!!!
För att du skrev det.HUR VET DU att jag INTE sköter mina hästar????!
Ensilaget kanske har för dålig kvalite så det inte smakar gott för hästarna. De kanske har för lite vatten eller vatten av dålig kvalite och då dricker de mindre och äter mindre.OFTA ligger det KVAR ENSILGAGE i hagen...... DOM väljer SJÄLVA att äta gräs, mossa, granar m.m...... Ska jag stämma hästarna då eller?????
Hur gör jag då???!
Nej men det spelar ingen roll. Det är din skyldighet som djurägare att känna till dem och följa dem. Vad tror du en inspektör skulle säga om du sa, "-men jag följer inte lagen för hästarna vet inte vad som står i lagen!"? Jaha, det är inte inspektörens problem. Lagen är till för att skydda djuren som inte kan tala för sig själva.Hästarna vet inte om dessa lagar!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det gjorde jag! Jag läste alla inlägg du skrivit i tråden. Vill du att jag ska se en annan bild av dig får du faktiskt skriva den.INNAN man kommer med påhopp... TA REDA på FAKTA!!!!!!!!!!!!!