Hur mycket?

Bra hästar isåfall, han har ju 3 st på GP nivå samt har vunnit Världscupsfinalen på Anka.

Nej man kommer inte till den nivån med 3 olika hästar om man inte kan rida, speciellt inte när man har 3 st samtidigt på den nivån.
 
kolla bara på anky von g. hon e en ryttare som inte vet vad ridning e. jag anser att ska man rida vm ska man rida bättre en marcus :) det e min uppfattning sen får ni ha eran
 
Sv: Re: Hur mycket?

pallas_athena skrev:
kolla bara på anky von g. hon e en ryttare som inte vet vad ridning e. jag anser att ska man rida vm ska man rida bättre en marcus :) det e min uppfattning sen får ni ha eran

*gammal tråd men iallafall*

ÖHHH hur kan du säga att han är en dålig ryttare?!?! Det finns som rider med sådan känsla och stil!

Varför tycker du att han är dålig? Du kanske rider bättre själv?:smirk:

Fresten, det är väl pga att han är en sån dålig ryttare som han leder världsrankingen?
 
Sv: Re: Hur mycket?

haha fniss gammal tråd ja kommer inte ens ihåg detta. så ja kommer inte kommentera det .
jag har inte sett han rida på väldigt länge nu.

det va ju två år sedan tråden skrevs,va sägs om att leva i nuet ;)
 
Sv: Re: Hur mycket?

kalasmy skrev:
Asså den där frågan hängde ihop : )
asså hur mycket kan man tävla en 14 åring..
Så mycket du lagt grunden för...inte mer:smirk:
F*n...om man kunde kolla datumen innan man svarade...:o :o :o
 
Senast ändrad:
Sv: Re: Hur mycket?

pallas_athena skrev:
haha fniss gammal tråd ja kommer inte ens ihåg detta. så ja kommer inte kommentera det .
jag har inte sett han rida på väldigt länge nu.

det va ju två år sedan tråden skrevs,va sägs om att leva i nuet ;)


Jag tror inte att hans sätt att rida har förändrats såååå mycket på ett år :smirk:

Javisst, jag lever i nuet. Vad sägs om att lära sig se skillnad på en bra & dålig ryttare?! :smirk:
 
Sv: Re: Hur mycket?

denna tråd jag svarade i var för två år sedan.

bra och dålig ryttare är från beundrarens öga. jag hoppas det inte skadar dig allt för mycket att jag för två år sedan skrev att jag inte gillade hans ridning?? annars kan vi ta detta via pm om du mår bättre av det.
 
Sv: Re: Hur mycket?

haha fniss gammal tråd ja kommer inte ens ihåg detta. så ja kommer inte kommentera det .
jag har inte sett han rida på väldigt länge nu.

det va ju två år sedan tråden skrevs,va sägs om att leva i nuet ;)

ursäkta med hur kan du säga att marcus och rolf-göran rider så dåligt att man får skämmas? de två är ju två ryttare som anses vara de bästa föredömen i stil, känsla, skicklighet och kunnighet. ingen av dom har ridit dåligt dom senaste 10 åren så även om ditt inlägg är gammalt så tycker jag du pratar i nattmössan.
 
Sv: Re: Hur mycket?

kolla bara på anky von g. hon e en ryttare som inte vet vad ridning e. jag anser att ska man rida vm ska man rida bättre en marcus :) det e min uppfattning sen får ni ha eran

Har vi inte kommit ifrån trådskaparens fråga nu??
För övrigt klarar man sig inte kvar i världseliten med enbart bra hästar. Sedan kan man tycka vad man vill om själva stilen.
 
Sv: Hur mycket?

jag fick låna en häst när han var 20 år. då var han nyopererad för tarmvred men han repade sej otroligt fint och när jag skickade hem honom vid 25 års ålder gick han 1,20 m hoppningar på regional, nationell nivå med höga placeringar varje gång. han var bara 156 hög och korsning connemara/travare. fast han såg ut som en jättestor connemara med lite lättare kropp. jättefin! :rofl:
 

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
226
Senast: Lavinia
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
521
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hon är bara 14 år men har redan hunnit med att tävla både EM och att utbilda unghästar. På gården hemma hos Wilma Linell och hennes...
Svar
0
· Visningar
131
Senast: Gunnar
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
331
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp