Hur mycket tar man betalt?

enjes

Trådstartare
Vet inte om denna ligger rätt..?

Ska vara hästskötare åt en hoppryttare i helgen i falsterbo. Han betalar allt, resa ner till skåne, mat osv. men hur mycket betalt ska jag begära? Han sa att jag skulle säga till hur mycket jag skulle ha.. Jag har ju bara jobbat fast i andra stall innan, inte bara en helg eller så.

Någon som vet på ett ungefär? :)
 
Sv: Hur mycket tar man betalt?

Det beror väl på vad du har för meriter? Åker du med för att få erfarenhet eller är du proffesionell hästskötare som ska försörja dig på det? jag har många gånger jobbat gratis i utbyte mot privatlektioner och bara för att få mera rutin. Ska du leva på det så är det enl avtal.
 
Sv: Hur mycket tar man betalt?

Hoppas det går bra att jag ställer en fråga :)

Vet du vart på kommunals hemsida man kan hitta där det står om vilka löner man ska ha som hästskötare? Har själv försökt få fram något men har inte lyckats :(
 
Sv: Hur mycket tar man betalt?

Hoppas det går bra att jag ställer en fråga :)

Vet du vart på kommunals hemsida man kan hitta där det står om vilka löner man ska ha som hästskötare? Har själv försökt få fram något men har inte lyckats :(

Lönestatistik och sådant brukar inte ligga "till allmän beskådan", iaf inte på mitt fackförbunds hemsida (inte Kommunal). Är man medlem så är det ju aldrig problem att få tag i infon;)
 
Sv: Hur mycket tar man betalt?

Perfekt ju! Tack så jätte mycket :)

Får bli att ringa dit i morgon!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 064
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 119
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 630
Senast: Oh_really
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
406
Senast: Celinehenn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp