Hur mycket spånpellets?

Apollo

Trådstartare
När jag första gången lägger in hur många spånpellets säckar går det åt.
Till en vanlig 3*3 box.
Har inte använt detta förut och kan inte få leverans på ett tag och tänkte ta bilen för att handla några säckar.

Sv: Hur mycket spånpellets?

Jag hade in 20 i en box på 3x4 meter. Blev en perfekt bädd som inte behövde fyllas på under någon vecka.

Jag la in 12 på 3x3 och behövde inte lägga in något nytt på två månader. Mycket renlig häst som skiter det mesta på väggarna:D

gör ett avlångt hål i väggen, o sätt på en "kant" så när hon skiter ramlar skiten ut.. Lätt o ta med skopa sen på vårkanten ;O

Liknande trådar

Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
232
Senast: Rosett
·
Hästhantering Hej! Vi har en 5-årig D-ponny som vi haft i ca 3-månader, han har nu börjat visa sig aggresiv vid matning i boxen, när han ska få sin...
2
Svar
20
· Visningar
1 061
Senast: fijja
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 280
Senast: skiesabove
·
Foder & Strö Analyserna har trillat in, höpartier valts ut, installning kanske påbörjats - hösten är här 🍂! Hur blev det för er i år, vad tänker ni...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 148
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka