Jag fick en vän för livet när jag sålde en tikvalp däremot och vi började umgås ägaren och jag då hon bor 15 minuters bilväg från mig. Hon hälsade på första gången när min Skalman och syskon föddes och ville ha en tik från kommande kull - som blev ett år senare. Den bästa av tikavalparna fick hon ta och det var även den hon gillade bäst.
Jag får ställa ut tiken och jag ska nu få låna in henne för en kull, då hon blev en riktigt bra hund - så ibland går det andra vägar än att lämna ut hund på foder
Hon bor ju så pass nära att hon kan komma hit och hälsa på tiken och valpar så ofta hon vill när det blir dags för det
Så vi har kontakt och försöker träffas ungefär en gång per vecka och promenera med hundarna och emellanåt käka frukost efter. Kontakt oftare via messenger. Jag är hundvakt åt tiken då och då så hon är helt hemma här - så det är perfekt att få låna in henne i kenneln
Ägaren är en person jag lätt skulle kunna lämna en hund på helfoder till framöver om hon vill - fast hon vill nog prova en annan hundras emellan tyvärr