Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En vältränad shettis i den storleken kan dra en rockard med två personer i en bra stund. Hur mycket just den shettis du får hem kan dra i den kondition han är i nu, får du prova dig fram till!
Just nu har han inte mycket muskler osv...tyvärr har han stått inne i en box på det förre stället för dom orkade inte fixa en rymmningssäker hage Så det tar ett tag innan han kommer upp i kondis osv......Långa promenader med mig och hundarna blir till att börja med Sen kommer han att få vara ute i en jätte fin kuperad skogshage hela dagarna så det ger väl sitt med hoppas jag.....Hoppas att han kommer att trivas hos mig bara.
Min orkar utan problem dra två vuxna i 2-hjulig vagn på rätt tuffa turer. Jag har även dragit en tung harv för att jämna till grusvägen med. Det gick jättebra. Ska pröva dra m henne i skogen i vinter. Hon verkligen ÄLSKAR att jobba.