Sv: Hur mycket bryr ni er om veterinären?
Oh ja,det ska finnas ett trevligt bemötande av en vet!
oavsett vad,jag är hans klient och kommer till h*n i mål om att få hjälp med mitt djur!
visst ska även jag bemöta vet bra,men inte alltid det går,om man tex har ett svårt skadat djur å är chockad över situationen å tänker på djurets bästa än att vara trevlig,så ska veten ta hänsyn till det å repressentera sig på ett bra sett!
skulle min vet vara otrevlig mot mig så skulle jag få det intycket av att h*n tycker att det är "trist" och "oviktigt" det h*n gör,å därmed inte lika "nogrant".
jag vill att allt ska ske på en god grund..för nu är det så att jag lämnar in mitt älskade djur till någon annans händer och vill då att denne ska ha god hand om mitt djur,å jag skulle inte gilla att lämna bort mitt djur till en "otrevlig" typ!
har ett skräckexemplar utav en otrevlig vet å det slutade inte bra!-för djurets del!!
även om det nu bara är en vaccination eller liknande det handlar om,så är det viktigt med en trevlig vet..jag vill få ut ngt av mitt besök hos veten med djuret än att bli sur å irriterad över vilken skit till vet jag har!
dessutom så känner djuret av ifall det är en "otrevlig" typ å därmed kanske besöket inte blir lika trevligt som det kanske skulle ha blivit med en trevlig vet.
så visst är det jätte viktigt med en trevlig vet iaf för min del..jag vill kunna känna tillit för min vet,för som sagt-h*n tar ju ändå hand om mitt djur..