Hur mkt sover era valpar?

Jois

Trådstartare
Har en 8v hemma och läste nånstans att de ska sova ca 18timmar per dygn, det stämmer ju inte i detta fallet...:)
Jag försöker ändå att "tvinga" honom till att bli trött mellan varven.. Men hur mkt sover era? Och sover era hela nätterna?

Sv: Hur mkt sover era valpar?

Min goldenvalp på 10 veckor sover nog drygt 18 timmar om dygnet!
Fullt ös - medvetslös gäller här! och visst är hon underbar då hon är vaken, men de få timmar räcker gott. :D
Och ja, hon brukar sova till största del mellan 20.00 - 07.00.

Sv: Hur mkt sover era valpar?

Min 12-veckors sover inte 18 timmar. Kanske..12-14 eller något sådant. Men jag tycker att han sover lite, skulle gärna se att han sov längre så man får lite lugn och ro:)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
11 165
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
1 050
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 328
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
712
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka