Hur många tecken?

Prosit

Trådstartare
Hur många tecken får man skriva i ett inlägg/pm innan det är för många???
Jag satt och skrev ett pm nu, och när jag skulle skicka fick jag detta meddelande:

Texten som du har skrivit in är för lång ($postlength tecken). Var vänlig och korta ner den till maximalt $vboptions[postmaxchars] tecken.

Hmm, det står ju inget värde där....:crazy: så man vet ju inte hur många man skrivit och hur många man FÅR skriva.....

Sv: Hur många tecken?

Tack för att du uppmärksammade mig på detta. Tyvärr är det en hel del variabler som bytts ut i och med den nya versionen av forumet. Kontakta mig gärna igen om ni ser några konstigheter i text, någonstans på sidorna.
Just denna har jag fixat till nu.

Maximalt antal tecken är 10000, jag dubblade från det som är standard.

Gunnar skrev:
Tack för att du uppmärksammade mig på detta. Tyvärr är det en hel del variabler som bytts ut i och med den nya versionen av forumet. Kontakta mig gärna igen om ni ser några konstigheter i text, någonstans på sidorna.
Just denna har jag fixat till nu.

Maximalt antal tecken är 10000, jag dubblade från det som är standard.
:bow: Jag som är megaskrivare tackar för det dubbla antalet!!:) :bow: Brukar få dela upp mina pm på två :angel:
Det är ett helsike att ha brinnande tangentbord ibland:D
Tack Gunnar!

Detvar värst va du var flink i fingrarna....:D

reykurboy skrev:
Detvar värst va du var flink i fingrarna....:D
:D Jag har mina goda stunder :D och mycket känslor som vill ut.... blir lätt att man skriver en halv bok då och då.:D

Pm:a gärna en halv bok till mig så har jag något att skylla på istället för att ta tag i Julstädningen!:idea:

Oj, du vet inte vad du ber om :angel: Många problemtankar, ångest, klagan på värk osv......

Snällt av dig :) Ångestkvällarna sitter jag gärna o skriver... som tur är så är det inte varje dag, då skulle händerna dö på mig :D

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 324
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 504
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar