Hur många tävlingar per år?

Sv: Hur många tävlingar per år?

Vet inte exakt hur många tävlingar det har blivit men vi tävlar ungeäfr 2 ggr/månad så runt 20 tävlingar kanske. Som max i år har vi åkt runt 20 mil enkel resa kanske... Bor i Sthlmsdistriktet och det finns rätt så gott om tävlingar i krokarna. Tävlar hoppning tom 130.

Hmm, i år har det inte blivit så många, ett 10-tal kanske.

Jag har i år åkt som längst 7 mil för tävling (bor i södra sverige) kan tänka mig att åka upp till 10 mil..

Får se om det blir fler nästa år..Tävlar lok hopp

Hittills i år har det blivit 6 tävlingar och vi har en kvar. Ponnyn har varit sjuk och skadad och stått hela sommaren annars hade det blivit mkt mer tävlingar. Tjejen som tävlar min ponny har en egen ponny också som varit igång hela sommaren och de har tävlat 2-3 gånger i månaden. Varierar ju självklart lite.

Det längsta vi åkt för en tävling blir det vi åker nu på söndag då vi kommer åka ungefär 15 mil. Annars varierar det ju mkt hur långt man åker men vi har nog aldrig åka längre..

Tävlar ponny, hoppning på lokal/ regional nivå. :)

OJ , själv åker man inte längre än max 11 mil och då tävlar jag i distrikten, halland, göteborg/bohuslän och västragötaland (bor ganska bra alltså:D) Tycker synd om er...

Jag har bara varit på 6 tävlingar (plus några klubb) i år pga lite problem med hästen. + att skolan tar tid (blä)!
ps. tävlar hoppning.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 273
Senast: Lady_S
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 080
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
830
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
4 253

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka