Hur många ston

Humelibumlan

Trådstartare
får Orlando Vici ta emot i sverige?

Någon med bilder på avkommor och andra tankar om han??

Snabba svar önskas oxå:D

Sv: Hur många ston

På "a" svarar jag max 150 ston, men troligen räcker inte sperman så långt, så det är "begränsningen".
På "b" svarar jag att jag inte har några bilder, men det går säkert att hitta på nätet.
På "c" svarat jag att jag tycker att han börjat riktigt bra både i Sverige och i Frankrike. En grym bredd med många vinnare och bra startprocent.
På "d" ber jag om ursäkt att det tog 1h 14m för mig att posta ett svar. :-P

Återkommer om jag hittar några bilder på avkommor!

ja svar har du ju fått :D Men har inte via en e Orlando ??

jo, alfas da vinci är efter honom och det är en skitsnygg fuxhingst :love: gå in på hennes hemsida o kolla bilder, eller på 08 tråden här

Senast ändrad:

DSC_0172_800.jpg

ja svar har du ju fått :D Men har inte via en e Orlando ??

jo, alfas da vinci är efter honom och det är en skitsnygg fuxhingst :love: gå in på hennes hemsida o kolla bilder, eller på 08 tråden här

Du är ju för rar. :love:

Da Vinci och en annan e: Orlando Vici är så här långt bäst i kullen av de treåringar Tommy Zackrisson har i träning. Vi överväger att göra om samma korsning en gång till, för vi är väldigt nöjda.

Liknande trådar

Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 663
Senast: Enya
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Myzan87
·
Fordon Igår bokade jag uppkörning för b96, efter att ha kört hästsläp ett par ggr i veckan sen jag tog körkort för nästan 15 år sedan kändes...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 320
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 264
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden