Hur många kommer???

shady

Trådstartare
Hur många av er tänker komma på träffen på Strömsholm på Söndag??? Ju fler vi blir desto roligare blir det ju.

Du är också välkommen. Bara för att vi har en del olika åsikter så behöver du inte känna att du inte är välkomen. Säg till om det är så så skickar jag mitt mobil nummer till dig.

Vad bra, min 12 åriga son är också med. Vill du ha mitt mobil nummer så vi kan få tag på varandra eller?

Tyvärr kan jag inte komma men det hade varit roligt. Måste ta hand om hästarna här hemma.Men tack iallafall. :)

Det är lungt. Någon måste ju tyvärr göra det också.

Jaha alla som tänker komma i morgon. Jag och Mathias ger oss alldeles straxt ut på vägarna, med sicktet styrt till Västerås där vi skall bo.

Hoppas det nu blir många som dyker upp i morgon, skall bli så kul detta.

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
246
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Finns det några ”officiella” översättningar? :) Tänker då på grenarna vars namn inte rakt av är på engelska t.ex.: - Personspår -...
Svar
8
· Visningar
516
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Fritid Nu är det bara 4 dagar tills de första tävlingarna smyger igång, 6 dagar tills den officiella invigningen 🎉 Har ni börjat OS-peppen...
42 43 44
Svar
877
· Visningar
27 478
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV