Hur många här

Sv: Hur många här

Jag har faktiskt ställt ut gammelhunden (numera död) i en blandrasutställning när hon var ca 2 år. Vi har en skitstor rosett hemma som är hur snygg som helst...Den rosetten slår alla hästrosetter med råge...Bis 4 blev vi av ca 30 utställare :)

Jag har ställt ut settern sen han var 4 mån och det har vart blandat resultat... allt från en 2:a till BH-placeringar... och BIG-vinst på inofficiella.

Den nya (saluki) har blivit ställt några gånger som ung med ett HP i juniorklass. Nu ska jag ställa honom på en inofficiell.

Min hund har varit på 3 utställningar hitills, och alla är i valpklass. 2:a och hp alla gånger.

Har inga bilder då han är i ringen, men här är ett från den senaste i piteå den 2 juli.

hu1.jpg

Hej! :bow:
Jag har en Engelsk Cocker Spaniel hane som är 14 mån, han heter Westerner Cimarron River .
River är visad tre gånger officiellt med resultatet, BIR (cert), BIM (cert) & BIG-2 placering på SKK utställning.
Tvaaker-050710-2.jpg

Mvh. Camilla

Det finns ju amstaff också, de är lite större. Fast de är inte heller riktigt lika stora som boxrar.

svart arabhingst skrev:
Hur många här ställer ut sina hundar? Har ni några fina utställningsbilder? Hur har det gått? Skriv gärna...själv ställer jag ut men min vovvis är bara 1 år så vi har bara hunnit med en placering med en rosett än så länge. Ska fixa bild ;)
hej hej jag har 4 hundar och 3 av dem ställer vi ut vill du ha bilder på dem jag kan ge dig det men inte när de är på självaste hundutställningen men andra bilder som oxå e lika fina hej svejs jojo_lindgren@hotmail.com

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
527
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 263
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 071
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 501
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama