Hur många här

Sv: Hur många här

Jag har faktiskt ställt ut gammelhunden (numera död) i en blandrasutställning när hon var ca 2 år. Vi har en skitstor rosett hemma som är hur snygg som helst...Den rosetten slår alla hästrosetter med råge...Bis 4 blev vi av ca 30 utställare :)

Jag har ställt ut settern sen han var 4 mån och det har vart blandat resultat... allt från en 2:a till BH-placeringar... och BIG-vinst på inofficiella.

Den nya (saluki) har blivit ställt några gånger som ung med ett HP i juniorklass. Nu ska jag ställa honom på en inofficiell.

Min hund har varit på 3 utställningar hitills, och alla är i valpklass. 2:a och hp alla gånger.

Har inga bilder då han är i ringen, men här är ett från den senaste i piteå den 2 juli.

hu1.jpg

Hej! :bow:
Jag har en Engelsk Cocker Spaniel hane som är 14 mån, han heter Westerner Cimarron River .
River är visad tre gånger officiellt med resultatet, BIR (cert), BIM (cert) & BIG-2 placering på SKK utställning.
Tvaaker-050710-2.jpg

Mvh. Camilla

Det finns ju amstaff också, de är lite större. Fast de är inte heller riktigt lika stora som boxrar.

svart arabhingst skrev:
Hur många här ställer ut sina hundar? Har ni några fina utställningsbilder? Hur har det gått? Skriv gärna...själv ställer jag ut men min vovvis är bara 1 år så vi har bara hunnit med en placering med en rosett än så länge. Ska fixa bild ;)
hej hej jag har 4 hundar och 3 av dem ställer vi ut vill du ha bilder på dem jag kan ge dig det men inte när de är på självaste hundutställningen men andra bilder som oxå e lika fina hej svejs jojo_lindgren@hotmail.com

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
379
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
957
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 126
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 574
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka