Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja herregud det hade jag också gjort. Tar heldre på mig extra kläder.(Jag skulle dö av värmeslag i 23°)
Nä inga element i sovrummet här heller men stänger aldrig dörren heller så det blir varmt ändå. Har nog aldrig haft sovrumselementet på sedan vi flyttade in 2010. HahaTemperaturen ska egentligen mätas mitt i rummet och en bit upp. Det gör inte jag men skriver ändå
Visa bifogad fil 129788
Bor i radhus och har givetvis ingen värme igång.
I sovrummen är det lite svalare.
Vintertid brukar termometern säga 13-16 grader. Är nog lite varmare än så i vardagsrummet och i badrummen är det nog 18-19 grader. Sovrummen, särskilt mitt, har nog vintertid 12-14 grader. Dottern sätter igång sina element men jag har inte haft sovrumselementet igång på åtminstone åtta år.
Runt 10 grader ute och 19 inne. Reglerar temperaturen själv med elelement och luftvärmepump samt eldar vid behov.Är värmen på?
Skriv gärna om ni har sån värme ni "bestämmer" över själva eller om den slås på av nån annan.
Jag har nog en ovanligt varm lägenhet för det är 9 ute och 23 inne. Värmen har inte slagits på än.
Har nog inte haft under 22 grader de senaste 8 åren.